Dodano dnia 30.03.2018, 09:39
Miasto chce unormować zasady umieszczania reklam w przestrzeni publicznej
„Uchwała Krajobrazowa” będzie stanowić dla suskiego samorządu narzędzie, które umożliwi porządkowanie i poprawę jakości przestrzeni publicznej w mieście.
Lubię to
Zgodnie z decyzją Rady Miasta o przystąpieniu do opracowania projektu tzw. „uchwały krajobrazowej”, Burmistrz Miasta zlecił firmie „TERRA” Analizy Doradztwo Planowanie Agnieszka Rozenau-Rybowicz z Krakowa opracowanie ww. aktu prawa miejscowego.
Będzie on określał obowiązujące na terenie miasta Sucha Beskidzka zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych, urządzeń reklamowych i ogrodzeń oraz ich gabaryty, standardy jakościowe, a także rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.
Obok miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „uchwała krajobrazowa” będzie stanowić narzędzie dla samorządu, które umożliwi porządkowanie i poprawę jakości przestrzeni publicznej.
Koszt zleconych prac wynosi 14 760 złotych, a termin ich zakończenia upływa z dniem 30 września 2018 r.
Dodaj komentarz