W związku z rozliczeniem projektu z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Szwajcarsko Polskim Programem Współpracy, Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej rozpoczęło proces rozliczania się z Uczestnikami I etapu projektu solarnego.
Warunkiem koniecznym do otrzymania instalacji na własność i otrzymania ewentualnej nadpłaty jest podpisanie aneksu, który będzie podpisywany w następującej kolejności.
W terminach wskazanych w harmonogramie należy zgłosić się do Starostwa Powiatowego ul. Kościelana 5b Wydział Środowiska pok. 113 celem podpisania aneksu/protokołu zdawczo-odbiorczego.
Starostwo prosi o przestrzeganie terminów zawartych w harmonogramie
Właściciele podczas podpisywania aneksu winni okazać :
a) dowód osobisty
b) aktualny numer rachunku bankowego
Nadpłata zostanie przekazana na wskazany rachunek bankowy w terminie 14 dni od daty podpisania aneksu/protokołu przekazania.
W przypadku braku rachunku bankowego wypłata nastąpi do 60 dni w kasie urzędu.
Na 2349 rodzin które miały wykonane instalacje 2331 otrzyma nadpłaty ( wartość nadpłaty zostanie wymieniona w podpisywanym aneksie, protokole), a 18 osób będzie musiało dokonać dopłatę.
Łączna kwota którą starostwo wypłaci Uczestnikom projektu (I etap) to około 1,2 mln zł.