Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl oraz Telewizja Internetowa PowiatSuski24 po więcej informacji z regionu. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 09.10.2018, 07:56
Azbest - starostwo podpisuje umowy z mieszkańcami

Od 1.10.2018 r. Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej podpisuje umowy z mieszkańcami na transport, unieszkodliwianie /ewentualnie demontaż/ wyrobów zawierających azbest.

Od  1.10.2018 r. podpisywane są  umowy na:

  • - transport, unieszkodliwianie odpadów  zawierających azbest
  • - transport , unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest  wraz  z ich demontażem 

 

Koszty ogółem 1 tony  odpadów  zawierających azbest:

  • - unieszkodliwianie i transport 294,00 zł netto (317,52 zł brutto przy VAT 8%),
  • - demontaż, unieszkodliwianie i transport 550,00 zł netto (594,00 zł brutto przy VAT 8%).

 

Projekt   realizowany jest z pozyskanych   przez Wydział Środowiska środków Unii Europejskiej  w ramach  działania 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, projekt pod nazwą „Program zwiększenia wykorzystania odnawialnych źródeł energii i poprawy jakości środowiska  w obrębie obszarów NATURA 2000, Powiatu Suskiego – AZBEST”.

Dofinansowanie  do  zadania   wynosi  78,7  % kosztów  ogółem.   

 

Dotychczas   podpisano  150 umów  z Mieszkańcami i rozpoczęto odbiór odpadów.   Wzór   umowy  >zobacz

Projekt  będzie realizowany  w latach  2018-2020  bez konieczności corocznego  powtarzania przetargu.

Ilość  umów  objętych  dofinansowaniem   ograniczona   do  798 budynków  w latach   2018-2020

 

W chwili  podpisywania  umowy  należy przedstawić do wglądu dowód osobisty i informację o numerze działki z której  usuwane będą  odpady azbestowe. 

Po  podpisaniu umowy:

  1. 1. Wykonawca dostarczy  opakowania typu BIG BAG  służące do załadunku  odpadów (eternit typu caro, płytki kwadratowe)  w przypadku  eternitu falistego lub dużych płyt  należy umieści  je na palecie
  2. 2. po   przygotowaniu  odpadów  do załadunku   należy zgłosić  gotowość odbioru Wykonawcy pod numerem  telefonu wskazanym w umowie
  3. 3. po odebraniu  odpadów    otrzymają Państwo wezwanie do zapłaty  w  wysokości  21,30 % kosztów  zależnych od masy  odebranych odpadów
  4. 4. w  przypadku prac związanych z demontażem pod numerem telefonu wskazanym w umowie należy  uzgodnić dogodny termin przeprowadzenia prac

 

Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej zaprasza  do podpisywania  umów.

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image