Dodano dnia 29.03.2021, 09:38
Informacja dla klientów Urzędu Miasta Jordanowa
Mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Interesantów, jak również pracowników Urzędu Miasta Jordanowa wprowadza się od dnia 29.03.2021 r. ograniczenia w działalności Urzędu do działań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, pozostających w kompetencji tut. Urzędu tj . rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z osobą prowadzącą sprawę lub z właściwym referatem.
Pozostałe zadania Urząd realizował będzie w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę Klientów.
ZARZĄDZENIE NR 17/2021 Burmistrza Miasta Jordanowa z dnia 26.03.2021 r.
Na podstawie § 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2021, poz. 512) zarządzam co następuje:
§1.
- 1. Mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Interesantów, jak również pracowników Urzędu Miasta Jordanowa wprowadza się od dnia 29.03.2021 r. ograniczenia
w działalności Urzędu do działań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, pozostających w kompetencji tut. Urzędu, a wynikających z 21 ust. 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2021, poz. 512). Działania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych będą wykonywane po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z osobą prowadzącą sprawę lub z właściwym referatem. - . Poza zadaniami, o których mowa w ust. 1 powyżej, Urząd realizował będzie pozostałe zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę Interesantów.
- 3. Wprowadzony zostaje (do odwołania) zakaz swobodnego wstępu Interesantów do siedziby Urzędu, przy czym powyższy zakaz nie dotyczy spraw, o których mowa jest
w ust. 1 powyżej, jeżeli osobista wizyta w Urzędzie pozostaje konieczna, a działanie niemożliwe do podjęcia za pośrednictwem drogi elektronicznej lub korespondencyjnej. - 4. W przypadku prowadzonych postępowań zmierzających do udzielenia zmówienia publicznego, sesje otwarcia ofert przeprowadza się w siedzibie Urzędu, bez udziału przedstawicieli oferentów w drodze transmisji on-line. Przed przeprowadzeniem transmisji podaje się informację o jej terminie.
- 5. Przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do Urzędu odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, elektronicznych form komunikowania lub poprzez umieszczenie korespondencji (w zaklejonych kopertach) w skrzynce znajdującej się na zewnątrz, przed siedzibą Urzędu.
- 6. Udzielenie odpowiedzi na skierowane do Urzędu podania następuje w drodze korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej.
- 7. Kontakt w bieżących sprawach prowadzonych przez Urząd możliwy jest wyłącznie
w drodze telefonicznej, elektronicznej lub korespondencyjnej.
§2
Zarządzenie podlega ogłoszeniu poprzez publikację w BIP Urzędu Miasta Jordanowa, stronie internetowej Miasta Jordanowa oraz poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dodaj komentarz