Wymagane kwalifikacje:
-
wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym,
-
doświadczenie w administrowaniu oraz wdrażaniu systemów klasy HIS.
Umiejętności kandydata:
-
bardzo dobra znajomość języka SQL,
-
podstawowa znajomość języka JAVA oraz PERL,
-
dobra znajomość systemów operacyjnych Linux oraz Windows,
-
mile widziana znajomość narzędzia iReport,
-
podstawowa znajomość zasad budowy i funkcjonowania sieci TCP/IP.
Zakres obowiązków:
-
Zarządzanie podległym zespołem
-
wdrażanie nowych funkcjonalności w systemie HIS,
-
analiza funkcjonujących procesów businessowych w jednostce w odniesieniu do logiki i możliwości wykorzystywanego systemu HIS,
-
zgłaszanie błędów i nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu HIS do producenta oprogramowania,
-
administrowanie systemem informatycznym (w tym przypisywanie uprawnień i ról użytkowników),
-
definiowanie raportów i wydruków generowanych z systemu HIS,
-
tworzenie dokumentacji i instrukcji dotyczących pracy użytkowników w systemie HIS,
-
wdrażanie elektronicznej dokumentacji medycznej oraz organizacja procesów biznesowych związanych dokumentacją elektroniczną w placówce,
-
prowadzenie korespondencji wewnętrznej z jednostkami organizacyjnymi szpitala,
-
szkolenie użytkowników w zakresie wykorzystywanego systemu informatycznego.
Oferta:
* forma zatrudnienia oraz wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Kontakt:
Asystent Dyrektora mgr inż Rafał Kudzia
e-mail: raku@zozsuchabeskidzka.pl tel. 33- 872 32 96
Dział Służb Pracowniczych:
e-mail: kadry@zozsuchabeskidzka.pl tel. 33-872 32 72