Kampania promocyjna realizowana w sieci, powinna być spójna, przemyślana i dobrze wyskalowana. Wówczas nie marnujemy środków na dotarcie do osób, które nie są zainteresowane naszą ofertą. Trendy internetowe zmieniają się w dynamiczny sposób, podobnie zresztą jak funkcje narzędzi internetowych. Jeśli w strukturach naszej firmy chcielibyśmy zbudować wszechstronną jednostkę, która zadba o nasz marketing w sieci, musielibyśmy zatrudnić kilkunastu pracowników. Utrzymywanie dodatkowego działu w przedsiębiorstwie jest dość kosztochłonne. Wybierając agencję internetową, płacimy tylko za wyniki i wykonane usługi.
Marketing internetowy rządzi się swoimi prawami. Jeśli oczekujemy świetnych wyników zarówno PR-owych, jak i sprzedażowych, nie wystarczy jedynie aktywnie prowadzony profil w topowych social-mediach. Potrzebne jest również odpowiednie pozycjonowanie strony, reklama Google Ads czy wysokiej jakości content marketing oraz materiały graficzne. Marketing online posiada tak wiele specjalizacji, że niemożliwym jest zatrudnienie 2-3 pracowników, którzy kompleksowo zajmą się naszą kampanią online we wszystkich kanałach. Znacznie lepszy rozwiązaniem jest zatrudnienie agencji internetowej, takiej jak Agencja 3-A z siedzibą w Krakowie.
Niezależnie od tego, czy potrzebujemy projektu strony WWW, reklamy w Google ADS, profesjonalnego filmu reklamowego, pozycjonowania stron czy odpowiednich kreacji w social-mediach - Agencja 3-A zapewni nam kompleksową obsługę marketingową. Jest to grupa specjalistów, która zajmuje się reklamą online od wielu lat. Jeśli nasza firma przygotowuje się do jubileuszu i potrzebujemy dodatkowych materiałów - nie ma przecież sensu zwiększać zatrudnienia na tak krótki okres. Powierzenie całej komunikacji jednej agencji sprawi, że promocja naszej marki będzie spójna i atrakcyjna dla odbiorcy.
Wybierajmy agencje reklamowe posiadające możliwie jak największe doświadczenie. Komunikacja w sieci bywa nieprzewidywalna i czasem jeden nieprzemyślany post może zaprzepaścić pracę całego sztabu marketingowego z ostatnich miesięcy. Skoro dana agencja obsługuje na co dzień wielu klientów, to znaczy, że jest ona doświadczona w różnym typie komunikacji. Nawet jeśli nasz bezpośredni opiekun klienta, nigdy nie zetknął się z danym zagadnieniem, będzie on mógł skorzystać z porady kolegów po fachu. Zwróćmy także uwagę na opinie. Wiele agencji wskazuje swoich najważniejszych klientów, dzięki czemu w łatwy sposób możemy ocenić jakość komunikacji w social-mediach, reklamę Google Ads czy projekt strony www.
Krakowska agencja marketingowa 3-A to marka godna polecenia. Szeroki wachlarz usług, kompleksowa obsługa czy spore doświadczenie w reklamie online sprawiają, że spokojnie możemy powierzyć im swoją komunikację medialną. Pamiętajmy, że dobra reklama może zdziałać cuda na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa. Nie warto marnować środków na amatorską reklamę, która nie przyniesie pożądanych efektów.
Artykuł Partnera