Opublikowane na Powiat Suski Wiadomości: Sucha Beskidzka 24, Zawoja, Maków Podhalański, Jordanów, Stryszawa (https://www.powiatsuski24.pl/)

Czy polscy przedsiębiorcy korzystają z gadżetów reklamowych?

Troska o dotychczasowych klientów i starania dotyczące aktywnego pozyskiwania nowych są bardzo elementami każdego biznesu. W ostatecznie bez nabywców przedsiębiorstwo nie ma racji bytu. Jak i po jakie gadżety reklamowe sięgają najczęściej polscy biznesmeni?

W jaki sposób polscy przedsiębiorcy postrzegają upominki reklamowe?

Jak wychodzi z badania „Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy”, przeprowadzonego w 2015 roku przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, polscy menadżerowie chętnie korzystają z możliwości wręczania gadżetów reklamowych. Choć właściciele firm są w pełni świadomi siły reklamy w internecie, nadal wielu z nich uznaje, że najskuteczniejszym i najtańszym nośnikem są tradycyjne upominki. Według zdecydowanej większości ankietowanych (70,7%), drobne upominki są wydajnym sposobem promocji firmy. Warto mieć to na względzie, decydując się na zamówienie gadżetów firmowych, takich jak klips na notatki, płócienna torba na zakupy czy piersiówka z logotypem marki. Jeżeli szukasz ciekawszych prezentów, możesz zdecydować się na prezent taki jak peleryna przeciwdeszczowa dla dzieci swoich pracowników. Duży wybór firmowych gadżetów ze spersonalizowanym nadrukiem posiada tampogadżet.pl.


Jaki odsetek polskich przedsiębiorców korzysta z gadżetów reklamowych do działań promocyjnych?

Wyniki badania z 2015 roku świadczą o tym, że ogromna część właścicieli firm, bo aż 82,93%, decyduje się na nabycie artykułów reklamowych celem kształtowania pozytywnego wizerunku swojej firmy – w oczach dotychczasowych i przyszłych klientów. Wśród kluczowych kryteriów, jakie właściciele firm biorą pod uwagę, decydując się na kupno firmowych upominków, znajdują się aspekty takie jak:


Po które gadżety reklamowe przedsiębiorcy sięgają najchętniej?

Polscy właściciele firm najchętniej sięgają po artykuły promocyjne w postaci produktów piśmienniczych (63,4%), kalendarzy (60,98%) i artykułów biurowych (53,6%). Są to na tyle uniwersalne artykuły, że znajdują zastosowanie w wielu branżach; są też na tyle funkcjonalne, że nie będą leżeć zakurzone w szufladzie. Dobrej jakości materiały z tej kategorii można kupić w odpowiedniej cenie – widać więc dobrze, że artykuły te spełniają główne kryteria, które właściciele firm biorą pod uwagę podczas podejmowania decyzji zakupowych. A komu przeważnie je wręczają? Zgodnie z tymi samymi badaniami, najczęstszą grupą obdarowanych są kontrahenci (73,1%), z czego nieco bardziej uprzywilejowani są klienci nowi (68,2%) względem klientów stałych (63,4%). Do okazji idealnych do wręczania upominków firmowych szefowie zaliczają głównie wydarzenia takie jak targi branżowe (58,5%), okres świąt (51,2%) oraz eventy (39%).

Dlaczego warto zainwestować w praktyczne upominki firmowe?

Podarowanie gadżetów reklamowych klientom może przynieść firmie znaczne korzyści w obszarze:


Korzyści wynikające z obdarowywania klientów i kontrahentów akcesoriami firmowymi przewyższają zatem poniesione nakłady. Dobrze pamiętać także o tym, że przedsiębiorca może zaliczyć wydatki związane z zakupem prezentów firmowych jako koszty reprezentacji i reklamy, w rezultacie czego odliczyć od nich podatek VAT. przeważająca część przedsiębiorców podkreśla liczne zalety, które wiążą się z docenianiem swoich obecnych i nowych klientów niewielkimi prezentami.

Artykuł Partnera

Adres źródła: https://www.powiatsuski24.pl/polecamy/czy-polscy-przedsiebiorcy-korzystaja-z-gadzetow-reklamowych/8gc