Warto postawić na ciekawe i nowoczesne elementy stoiska na targi
Najpierw trzeba zgromadzić części, z jakich będzie składało się nasze stoisko. Najważniejsze są przede wszystkim ścianki, na których znajdą się zdjęcia reklamujące firmę, jej logo czy hasła przewodnie. Te detale są widoczne z daleka, dlatego trzeba zadbać o ich dokładne wykonanie oraz o to, by przykuwały uwagę osób przebywających nawet na drugim końcu hali wystawowej. Gdy już skłonimy obecnych do podejścia, ich oczom powinno ukazać się dopracowane w najdrobniejszym szczególe stoisko. Zarówno lada, przy której przyjmowani są interesanci, poczekalnia, gdzie znajdzie się stojak na ulotki, jak i przytulny kącik kawowy należy rozmieścić tak, by przebywanie w przestrzeni reklamowej było przyjemnością. Profesjonalne zabudowy wykorzystywane na targach branżowych wykonywane są przez specjalistów w tej dziedzinie, takich jak firma Omega System. Dzięki temu nasza ekspozycja ma szansę posiadać nie tylko wszystkie potrzebne segmenty, ale również najwyższej jakości grafiki, ekrany czy wytrzymałe wzmocnienia konstrukcji.
Zadbajmy, aby materiały reklamowe znalazły swoje miejsce na stoisku
Stoisko targowe służy przede wszystkim prezentacji oferty firmy – i tego się trzymajmy. Dobrym ruchem jest zadbanie o ogólną dostępność ulotek, katalogów i innych materiałów reklamowych, z których czekający na swoją kolej klienci będą mogli skorzystać. Pomogą nam w tym ustawione w strategicznych miejscach designerskie stojaki na ulotki od Omega System. Można je również położyć na ladzie, jak również na stoliku w kąciku kawowym. Same materiały reklamowe dobrze jest utrzymać w takiej samej konwencji, jaką obraliśmy przy tworzeniu stoiska. Identyczna kolorystyka, podobne grafiki i rozmieszczenie tekstu dają wrażenie spójności. A co powinno znaleźć się w treści ulotki? Przede wszystkim przykuwające wzrok hasła oraz krótki opis oferty, najlepiej w punktach, które czyta się szybko i sprawnie.
Artykuł Partnera