Od 1.10.2018 r. Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej podpisuje umowy z mieszkańcami na transport, unieszkodliwianie /ewentualnie demontaż/ wyrobów zawierających azbest.
Od 1.10.2018 r. podpisywane są umowy na:
Koszty ogółem 1 tony odpadów zawierających azbest:
Projekt realizowany jest z pozyskanych przez Wydział Środowiska środków Unii Europejskiej w ramach działania 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, projekt pod nazwą „Program zwiększenia wykorzystania odnawialnych źródeł energii i poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA 2000, Powiatu Suskiego – AZBEST”.
Dofinansowanie do zadania wynosi 78,7 % kosztów ogółem.
Dotychczas podpisano 150 umów z Mieszkańcami i rozpoczęto odbiór odpadów. Wzór umowy >zobacz
Projekt będzie realizowany w latach 2018-2020 bez konieczności corocznego powtarzania przetargu.
Ilość umów objętych dofinansowaniem ograniczona do 798 budynków w latach 2018-2020
W chwili podpisywania umowy należy przedstawić do wglądu dowód osobisty i informację o numerze działki z której usuwane będą odpady azbestowe.
Po podpisaniu umowy:
Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej zaprasza do podpisywania umów.