Opublikowane na Powiat Suski Wiadomości: Sucha Beskidzka 24, Zawoja, Maków Podhalański, Jordanów, Stryszawa (https://www.powiatsuski24.pl/)

Oferta pracy na stanowisko - Kierownik Usług Komunalnych

Dyrektor Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej ogłasza nabór na stanowisko pracy -  Kierownik Usług Komunalnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej. Łączny wymiar etatu: 1 etat.

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie: wyższe  (preferowane kierunki: budownictwo, inżynieria środowiska),

- min. 5 lat stażu pracy (na równorzędnym lub zbliżonym stanowisku pracy),  

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku,

-  wiedza w zakresie usług komunalnych,

- dyspozycyjność,

- znajomość aktów prawnych zw. z działalnością usług komunalnych:

a) ustawy o gospodarce komunalnej

b)  ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,

c) ustawy prawo ochrony środowiska,

d) ustawy o odpadach,

e) ustawy kodeks cywilny,

f) ustawy o pracownikach samorządowych

g) ustawy prawo zamówień publicznych

- wiedza dotycząca prawa miejscowego w w. wym. zakresie,

- umiejętność obsługi programów środowiska Windows /Word, Excel/,

- umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów,

- umiejętność kierowania zespołem pracowników,

- prawo jazdy kat. B

 Wymagania dodatkowe:

- uprawnienia budowlane,

- umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych w jednym z funkcjonujących na rynku programów kosztorysowych,

-  sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy,

- umiejętność interpretacji przepisów prawa,

- obowiązkowość, odpowiedzialność, dokładność,

- samodzielność, komunikatywność, odporność na stres,

- dokładność w realizacji powierzonych zadań,

-mile widziane listy referencyjne

 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie robót remontowych i inwestycyjnych na rzecz Zakładu w ramach posiadanych uprawnień,

Wywóz nieczystości stałych zgodnie ze zleceniami i zawartymi umowami,

Letnie oczyszczanie miasta zgodnie z harmonogramem,

Zimowe utrzymanie dróg miejskich i gminnych zgodnie z harmonogramem,

Sporządzanie harmonogramów remontu i konserwacji dróg, placów i budynków zakładu,

Wykonywanie remontów, konserwacji dróg, mostów, placów, budynków zakładu            w oparciu o przyjęte zlecenia,

Współpraca z gminą w typowaniu ulic i placów do remontu,

Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z wykonawstwem robót jak: dzienniki, księgi obmiarów, kosztorysy,

Sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót,

Sporządzanie kalkulacji ofertowych i powykonawczych,

Dokonywanie rozliczeń materiałów i robocizny poszczególnych budów i zleceń roboczych,

Zabezpieczanie odpowiedniego wykorzystania maszyn i urządzeń oraz dyscyplinę technologiczną,

Sporządzanie kart do wypłat dla podległych pracowników wraz z ewidencją czasu pracy tj. godzin przepracowanych i nieobecnych i przekazywanie w terminie do Działu Kadr i Płac,

Prowadzenie kontroli wykonawstwa sprzedaży usług,

Kontrola merytoryczna faktur i rachunków za materiały i usługi dot. działalności Działu,

Opracowywanie sprawozdawczości dla Marszałka, Starosty, Burmistrza w zakresie prowadzonej działalności,

Występowanie o wydanie nowych i aktualizację istniejących pozwoleń w zakresie prowadzonej działalności,

Zabezpieczanie zgodności produkcji z PN i dokumentacją,

Organizowanie stanowisk pracy dla brygad i sprzętu budowlanego dbając o efektywne wykorzystanie czasu pracy,

Inne nie wymienione powyżej zadania wynikające z aktualnej sytuacji i potrzeb Zakładu.

Wymagane dokumenty:

list motywacyjny,

curriculum vitae,

oświadczenie o niekaralności oraz że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne, dokument poświadczający wykształcenie (dyplom ), kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, szkolenia,  doświadczenie zawodowe i staż pracy (świadectwa pracy)

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Komunalnego  w Suchej Beskidzkiej ul. Wadowicka 4; 34-200 Sucha Beskidzka do dnia   28 lutego  2018 roku   z dopiskiem,,Dotyczy naboru na stanowisko  ,, Kierownika Usług Komunalnych"

Postępowanie kwalifikacyjne może być w każdym czasie zakończone bez podania przyczyny  i bez wyłonienia kandydata. Komisja Konkursowa może zaprosić kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U  z 2016, poz.922 z pózn. zm.).

Dokumenty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Komunalnym w Suchej Beskidzkiej w miesiącu styczniu 2018 r. (miesiąc poprzedzający datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) w  rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6% ).

Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 33 8742079 - wew. 214 osoba do kontaktu:

Kierownik Kadr, Płac i Administracji  - mgr Danuta Celak

Reklama
Adres źródła: https://www.powiatsuski24.pl/wydarzenia/powiat/oferta-pracy-na-stanowisko-kierownik-uslug-komunalnych/x4i