Po pierwsze: podaj najważniejsze informacje o produkcie
W przypadku sprzedaży obuwia lub odzieży, niezbędne jest podanie rozmiaru europejskiego, a najlepiej konkretnych wymiarów danego produktu. Rozmiar rozmiarowi nierówny, do czego zdążyli nas przyzwyczaić producenci ubrań i butów. Ważne jest też podanie specyficznych cech danego przedmiotu. W przypadku czółenek będzie to rodzaj i wysokość obcasa, rodzaj nosków czy sposób zapięcia. Im więcej kluczowych informacji podamy, tym mniejsza szansa, że klient, który zdecyduje się na zakup, będzie rozczarowany tym, co zobaczy po otwarciu paczki.
Po drugie: nie ukrywaj wad produktu i starannie opisz ślady jego zużycia
Przedmioty używane mają to do siebie, że najczęściej noszą – większe lub mniejsze – ślady użytkowania. Nie należy ich ukrywać przed kupującymi. Warto wymienić wszystkie widoczne niedoskonałości i uzasadnić nimi okazyjną cenę produktu. Ważna jest tu uczciwość i rzetelność w przedstawieniu rzeczywistych cech i mankamentów. Wówczas mamy pewność, że kupujący nie będzie miał wobec nas żadnych uzasadnionych zarzutów ani pretensji.
Po trzecie: podaj sposób zapłaty za zakupiony u Ciebie towar
Obecnie sposobów zapłaty za produkt może być wiele. Przelew tradycyjny, płatność za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl, PayU czy PayPal – to najpopularniejsze z nich. Niektórzy klienci decydują się wybrać płatność za pobraniem, czyli dopiero w momencie otrzymania towaru do ręki. Im więcej możliwości zapłaty umożliwimy naszym klientom, tym większa szansa, że kupią właśnie u nas, nie zaś u konkurencji.
Po czwarte: określ sposób dostawy produktu
Sposobów dostawy również jest sporo. Zazwyczaj klient ma możliwość odebrania przesyłki w punkcie Paczkomatu czy punkcie „Paczka w Ruchu”. Jeśli chodzi o tradycyjne metody, to tutaj można udostępnić swoim klientom opcję paczki ekonomicznej, poleconej lub Kuriera24h. Popularnym i wygodnym rozwiązaniem jest również tani kurier, dzięki któremu klient nie musi nawet wychodzić z domu, aby odebrać przesyłkę. Otrzymuje je wprost do rąk i może przy dostawcy sprawdzić, czy produkt dotarł w odpowiednim stanie.
Artykuł Partnera