POLREGIO rozszerzyło kanały sprzedaży biletów okresowych (tygodniowe, miesięczne i kwartalne), które od 10 grudnia można nabyć poprzez platformę e-podróżnik.pl oraz w blisko 800 salonach prasowych Kolportera na terenie całej Polski.
POLREGIO konsekwentnie realizuje proces poprawy obsługi pasażerów. Nowe kanały sprzedaży biletów okresowych to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w łatwy sposób będą mogli zaplanować swoją podróż. Każdego dnia w całym kraju podróżni mogą skorzystać z ponad 1800 stacji, na których zatrzymują się pociągi największego pasażerskiego przewoźnika kolejowego.
Serwis e-podróżnik.pl to jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek połączeń, która przeszukuje rozkłady jazdy ponad 1000 polskich i zagranicznych firm przewozowych. Saloniki Kolportera, których liczba to prawie 800 punktów zlokalizowanych w całej Polsce, obsługują rocznie ponad 70 mln klientów.
Spółka stale rozszerza możliwości skorzystania ze swoich usług. Poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży biletów jak kasy biletowe, biletomaty i terminale obsługi pociągów, przewoźnik wprowadził sprzedaż biletów poprzez stronę internetową polregio.pl, platformę, aplikację mobilną KOLEO oraz aplikację mobilną SkyCash. Bilety na pociągi POLREGIO można kupić także w kasach wszystkich przewoźników kolejowych w Polsce.