Przekierowanie paczki to jedna z usług oferowanych dla klientów indywidualnych i biznesowych przez firmę kurierską DHL Parcel. Aby móc skorzystać z takiej opcji ważne jest, aby nadawca podał adres poczty elektronicznej i/lub numer telefonu komórkowego odbiorcy. Dzięki temu firma DHL Parcel będzie mogła skontaktować się z nim i podać status zamówienia. Jeśli nie wiecie jak wysłać paczkę kurierem, możecie to sprawdzić np. na stronie DHL.
Odbiorca przesyłki może dokonać przekierowania, bez kontaktowania się z obsługą e-sklepu. Jeśli klient indywidualny ma świadomość, że w momencie wizyty kuriera nie będzie go w miejscu doręczenia przesyłki, to może skorzystać z opcji przekierowania.
Wystarczy, że po otrzymaniu od DHL Parcel SMS-em lub e-mailem numeru paczki i kodu PIN do jej odbioru, wejdzie na stronę www.przekieruj.dhlparcel.pl i dokona przekierowania. Może przy tym:
W ten sposób przesyłka trafi do adresata w dogodnym miejscu i czasie. Przekierowania można dokonać inny adres w obrębie tego samego rejonu DHL Parcel, do punktu partnerskiego DHL Parcel i do automatu paczkowego DHL Parcelstation.
Po podjęciu przesyłki od nadawcy, kurier DHL Parcel będzie próbował ją doręczyć następnego dnia roboczego, a jeśli nie zastanie pod wskazanym adresem adresata, zostawi mu awizo. Następnego dnia po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, klient może odebrać w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel swoją przesyłkę osobiście. Jeśli tak się nie stanie, to kolejnego dnia roboczego kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć przesyłkę. W przypadku niepowodzenia, zostawi awizo, a paczka będzie oczekiwała przez 7 dni kalendarzowych w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel. Po tym terminie zostanie zwrócona nadawcy. Dzięki przekierowaniu przesyłka będzie czekać na odbiorcę przez 10 dni kalendarzowych.
Artykuł Partnera