Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne
- min. 3 lata stażu pracy (na równorzędnym lub wyższym stanowisku pracy)
- znajomość Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
( Dz U z 2013 r. poz. 330 z późn. zm.),
- znajomość Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(Dz U z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.
- znajomość ustawy o podatku Vat oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Klasyfikacji Środków Trwałych KŚT
- wiedza w zakresie rachunkowości oraz przepisów podatkowych,
- umiejętność obsługi programów środowiska Windows /Word, Excel/,
- umiejętność kierowania zespołem pracowników
Wymagania dodatkowe:
- zdolność analitycznego myślenia,
- sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa,
- obowiązkowość, odpowiedzialność, dokładność,
- samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, odporność na stres,
- dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- mile widziana znajomość programu FK Mieszczanin i doświadczenie w pracy z jego wykorzystaniem
-mile widziane listy referencyjne
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)przyjmowanie dokumentów i dokonywanie ich klasyfikacji, dekretowania i księgowania sprzedaży,
PK, faktur zakupu przy użyciu komputera i programu Mieszczanin
b)kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym,
c)prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zakładowym planem kont oraz obowiązującymi
aktami prawnymi dotyczącymi zakładów budżetowych,
d)księgowanie rozdzielników płac, naliczeń 8, 5 %, ryczałtów, jubilatek,
e) kontrola zgodności z kontami,
f) tworzenie rejestrów i przygotowanie danych do podatku VAT,
g) miesięczne rozliczanie zużycia materiałów – dot. 2 magazynów
h) rozliczanie transportu,
i) sporządzanie kalkulacji,
j) przygotowanie analitycznych wyników finansowych z zakresu prowadzonej działalności
k) sporządzanie analiz w zakresie sytuacji majątkowej i finansowej zakładu oraz stopnia
wykorzystania środków będących w jego dyspozycji,
l )księgowanie i monitorowanie płatności za usługi wykonane przez Zakład,
ł) nadzór nad funkcjonowaniem kasy Zakładu, rozliczanie inkasenta i zaliczkobiorców,
m)nadzór i rozliczenia kas fiskalnych,
n)rozliczenia pieniężne, rozliczenia działalności Zakładu w rozbiciu na poszczególne działy,
o)weryfikacja poprawności rozliczeń list płac, ZUS i kont wynagrodzeń pracowników,
p) przygotowywanie i podpisywanie przelewów, obsługa rachunków kontrahentów i płatności,
r) rozliczanie inwentaryzacji materiałów, wyposażenia i majątku trwałego,
s) prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem i egzekwowaniem płatności, rozliczanie odsetek i przekazywanie Dyrektorowi materiałów dot. dochodzenia należności,
t) zadania dodatkowe wynikające z bieżących potrzeb Zakładu.
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Zakładu Komunalnego w Suchej
Beskidzkiej ul. Wadowicka 4; 34-200 Sucha Beskidzka do dnia 15 marca 2016 roku z dopiskiem
,,Dotyczy naboru na stanowisko Z-cy Głównego Księgowego"
Postępowanie kwalifikacyjne może być w każdym czasie zakończone bez podania przyczyny i bez wyłonienia kandydata. Komisja Konkursowa może zaprosić kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2001 r. Nr 142, poz.1593 z póz. zm.).
Dodatkowe informacje pod nr telefonu: 33 8742079- osoba do kontaktu:
Kierownik kadr, płac i administracji - mgr Danuta Celak