Zaraz po kompozycji jest oczywiście cały proces obróbki zdjęć, na który składają się trzy elementy: odpowiednie kadrowanie, obróbka techniczna i filtry. Zacznijmy jednak po kolei.
Odpowiednie kadrowanie to baza sukcesu naszego zdjęcia, a co za tym idzie – także reklamy, bo w tej kategorii musimy je rozpatrywać. Im bardziej niestandardowe a zarazem symetryczne kadrowanie – tym lepiej. Przedmioty ułożone równo w pozornym porządku, to coś, co użytkownicy Instagrama lubią najbardziej.
Kolejną kwestią jest obróbka techniczna. Wiadomo, że zdjęcie zaraz po zrobieniu, nie będzie idealne. Zawsze znajdzie się w nim coś, co będzie wymagało poprawki. Dobrze jest zatem, zanim nałożymy nasze zdjęcie filtr, odpowiednio je przygotować. Dobrze jest poprawić kontrasty, cienie, jasność czy ekspozycję. Do wszystkich tych czynności, każdy program do obróbki zdjęć ma narzędzia.
Ostatnim etapem przed publikacja zdjęcia, jest bez wątpienia nałożenie odpowiedniego filtra. Filtr powinien być dopasowany do charakteru zdjęcia, jednakże nie jest to sztywna zasada. Podstawową funkcją filtrów Instagrama jest przede wszystkim to, aby podkreślały one walory naszego zdjęcia.
Jeśli weźmiemy pod rozwagę wszystkie powyższe czynniki, możemy być pewni, że zrobiliśmy wszystko aby reklama naszej marki na Instagramie była skuteczna. Szerzej na ten temat możecie poczytać na http://www.the-first.sklep.pl - zaplecza seo , natomiast to, czy w rzeczywistości taka będzie – czas pokaże. Na wszystkie działania marketingowe prowadzone w Sieci, trzeba bowiem wziąć odpowiednią poprawkę.