Polska telewizja motoryzacyjna Motowizja wrzuca kolejny bieg w rozwoju. Na początku listopada właściciele poszerzyli współpracę z GB promotion, agencją 360˚, która od blisko 10 lat wspiera sporty motorowe. Nowym dyrektorem zarządzającym Motowizji został Gabriel Borowy, współpracujący dotychczas m.in. z Kajetanem Kajetanowiczem, współtwórca Valvoline Rajdu Małopolski oraz były redaktor naczelny oficjalnych stron mistrzostw Polski i pucharu Polski w rajdach samochodowych.
Współpraca pomiędzy Motowizją, a GB promotion rozpoczęła się na początku roku 2021. Od roku 2022 firma ma już statut partnera rozwojowego i wspiera telewizję na wielu frontach.
– Wprowadziliśmy szereg zmian, które pozwoliły otworzyć się Motowizji na nowe kierunki. Już teraz notujemy znaczne poprawy w statystykach oglądalności czy zasięgów w internecie, który integruje i informuje widzów o treściach i programach. Jest ich coraz więcej, łącznie z transmisjami na żywo z najważniejszych lig, w tym od niedawna Rajdowych Mistrzostw Świata. Polacy długo czekali na powrót WRC na żywo do telewizji, a to dopiero początek. Przed nami duże wyzwania – mówi Gabriel Borowy, dyrektor zarządzający.
– GB promotion to profesjonaliści, a na takich od zawsze stawia Motowizja. W ciągu dwóch lat poznaliśmy swoje potrzeby i możliwości, wytyczając wspólną wizję, która określiła kierunek naszych działań na najbliższe lata. Przed nami ekscytujący czas i mam nadzieję, wiele dobrych informacji dla widzów – dodaje Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
Motowizja to kanał motoryzacyjny dostępny w ofercie sieci satelitarnych, kablowych i internetowych. Transmituje krajowe i zagraniczne sporty motorowe, patronując czołowym krajowym seriom i wydarzeniom motorsportowym.
źródło: motowizja.pl