Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl oraz Telewizja Internetowa PowiatSuski24 po więcej informacji z regionu. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 20.12.2017, 11:59
Ulubione fotele polskich firm
Polskie firmy były dotychczas znane wśród konkurentów z zachodnich gospodarek z tego, że niechętnie inwestowały w kunsztowne umeblowanie własnych siedzib, gdyż ich strategie zakładały jak najszybszy rozwój finansowy. Sytuacja jednak uległa zmianie i po okresie szybkiego rozwoju, rodzime firmy także rozpoczęły coraz efektowniej dbać o swoje siedziby. Swój wizerunek promują poprzez ekskluzywne meble oraz imponującą architekturę. Widać to doskonale na przykładzie foteli biurowych.

W rozmowach z osobami odpowiedzialnymi za zakup mebli do biur coraz wyraźniej przebija się nazwa jednej marki, która zaczyna ewidentnie dominować w Polsce. Firmy ufają trendom wyznaczanym przez Akracing. Furora, jaką w naszym kraju zrobiły fotele biurowe wskazanego producenta, nie jest niczym dziwnym, patrząc jak bardzo dojrzałą ofertą dysponuje marka. Tradycyjni producenci foteli biurowych projektują przeciętnie od 8 do 10 modeli do aktualnych kolekcji. Liczba ta nikomu nie imponuje w erze, kiedy każdy chce być jak największym indywidualistą. Akracing oferuje ponad 50 modeli i chyba w tym tkwi receptura na sukces. Do tego modele różnią się nie tylko kolorami, ale również kształtami i rozmiarami. Na pewno w tych aspektach firmie Akracing nie dorównuje teraz żaden inny producent, jednak nie są to jedyne przesłanki, które regularnie powiększają grono posiadaczy foteli biurowych tej marki.

Oprócz różnorodnego designu, Akracing proponuje kilkanaście mechanizmów, których do teraz brakowało w fotelach biurowych. Jednym z nich jest nietypowa regulacja płaszczyzny podtrzymującej plecy. Żadne fotele nie posiadają mechanizmu z tak szerokim zakresem jak Akracing. Oparcie może zostać ułożone nawet prostopadle do podłogi, co pozwala na odrobinę relaksu w trakcie przerwy w pracy. Mechanizm zmiany wysokości siedzenia to drugi patent, który pozwolił marce przejąć udziały rynkowe od konkurencyjnych firm, które dawno spoczęły na laurach i cierpią na stagnację, jeśli chodzi o tworzenie zupełnie nowych patentów do foteli. W strategię Akracing wpisany jest bezustanny rozwój, więc firma raczej nie zrezygnuje nagle z kolejnych nowości. Następne kolekcje znów powinny zmienić wiele na tym lukratywnym rynku.

Akracing stał się ulubionym producentem foteli biurowych nie tylko dla małych firm. Firma wygrywa seryjnie przetargi na dostawę hurtową mebli dla największych koncernów. Długa lista rekomendacji od znanych spółek sprawia, że firma coraz łatwiej uzyskuje aprobatę kolejnych klientów. Prognozy rynkowe wskazują, że Akracing jeszcze przez dłuższy czas pozostanie ulubioną marką foteli wśród polskich firm.

Artykuł Partnera