Skuteczna reklama na samochodzie
Jeśli chcesz, żeby reklama na Twoim aucie służbowym działała, musisz zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii. Po pierwsze, ustal do kogo ją kierujesz. Określ swoją grupę docelową i przemyśl jaki cel chcesz osiągnąć. Czy zamierzasz kształtować swój wizerunek? Jeśli tak, to niech reklama przykuwa uwagę, a przy tym eksponuje logo firmy. Jeżeli natomiast chcesz przyciągnąć nowych klientów, wykorzystaj język korzyści i koniecznie wyróżnij numer telefonu.
Po drugie, określ na ilu pojazdach zamieścić reklamę, żeby przyniosła oczekiwane rezultaty i była dopasowana do skali działania Twojej firmy. Jeśli działasz lokalnie, wystarczy kilka aut, jeśli natomiast prowadzisz działalność na obszarze całego województwa lub kraju, potrzebne będzie zdecydowanie więcej samochodów z reklamą, żeby przyciągnąć uwagę klienta.
Po trzecie, wybierz odpowiednie informacje. Reklama na samochodzie rządzi się swoimi prawami. Masz do wykorzystania określoną ilość miejsca, a do tego osoby, które ją zobaczą, nie będą miały zbyt wiele czasu, żeby się z nią zapoznać. Właśnie dlatego treść reklamy na samochodzie powinna być krótka, jasno sformułowana i czytelna. Zawsze sprawdzi się też dobrze dobrana grafika. Prawda jest taka, że wykonaniem projektu skutecznej reklamy powinien się zająć doświadczony grafik. Naprawdę lepiej pozostawić tę kwestię w rękach specjalisty.
Profesjonalne oklejanie samochodów
Kolejna ważna sprawa, która będzie miała wpływ na skuteczność reklamy na samochodzie to jakość jej wykonania. Nawet najlepszy projekt na nic się nie zda, jeśli oklejanie samochodu zostanie przeprowadzone przez niekompetentną firmę. Nieestetyczne purchle, rysy, nierówno naklejona folia – wszystko to zamieni potencjalnie skuteczną reklamę w bardzo skuteczną antyreklamę. Co gorsza, niedokładnie naklejona folia szybko zacznie odchodzić. Dlatego tak ważne jest by wybrać odpowiednią firmę, która nie tylko przygotuje profesjonalny projekt, ale też oklei auto służbowe precyzyjnie i z troską o najdrobniejsze szczegóły. Dzięki temu, Twoja reklama na samochodzie będzie pracować na rzecz Twojej firmy długie lata.
Żeby reklama na samochodzie działała, trzeba też uczulić pracowników, by zawsze dbali o czystość samochodu i nie jeździli brawurowo. Brud albo zbyt szybka jazda zapewne przykują uwagę, ale nie w taki sposób, jakiego byśmy sobie życzyli.
Skuteczność reklamy na samochodzie
Być może zastanawiasz się, czy rzeczywiście warto inwestować w reklamę na aucie służbowym. Czy to naprawdę działa? Jeśli masz co do tego wątpliwości, pomyśl o tym ilu doskonale rozpoznawanych gigantów korzysta z tej formy promocji. Na pewno nie raz mijałeś auta z logiem Coca Coli, Milki, Heinekena czy Ikei. Gdyby reklama na samochodach nie działała z pewnością by w nią nie inwestowali.
Oklejanie pojazdów jest nie tylko skuteczną, ale też stosunkowo tanią formą reklamy. Dodatkowo folia chroni karoserię auta przed drobnymi zarysowaniami i odbarwieniem. Co więcej, reklama na samochodzie może prezentować Twoją firmę w wielu różnych miejscach, dzięki czemu dociera do znacznie większej liczby osób niż reklama stacjonarna. To forma promocji, która ma naprawdę wiele zalet.
Artykuł Partnera