Jak uzyskać odszkodowania UK za wypadek samochodowy?
O skuteczności procesu o odszkodowania UK za wypadki komunikacyjne przekonała się pani Monika z Waltham Cross, która uzyskała aż 3,900 funtów rekompensaty za obrzęk pleców. Uważała, że jej obrażenia są nieznaczne i nie spodziewała się otrzymać tak wysokiej kwoty odszkodowania UK. Jak się to udało?
Pani Monika brała udział w zwykłej stłuczce, w wyniku której nawet nie trzeba było holować auta. Zarówno obrażenia pani Moniki, jak i pojazdów biorących udział w kolizji, były minimalne. Na szczęście jednak pani Monika nie zrezygnowała z ubiegania się o odszkodowanie. Zwróciła się o pomoc do Insito Odszkodowania, gdzie zapewniono jej profesjonalną opiekę prawnika, a także zajęto się kontaktem z ubezpieczalnią osoby odpowiedzialnej za wypadek.
Jak Insito Odszkodowania pomogło?
Insito Odszkodowania zorganizowało komisję lekarską, podczas której udzielili pani Monice pomocy tłumacza. Dzięki temu poszkodowana nie musiała martwić się barierą językową, a także uzyskała moralne wsparcie podczas spotkania.
Oprócz tego Insito zapewniło pani Monice masaże lecznicze, które bardzo pomogły w odzyskiwaniu zdrowia po wypadku, ponieważ obrażenia dotyczyły głównie rejonu pleców. Masaże nie dość, że były niezwykle pomocne, to jeszcze ich koszt został włączony został w sumę rekompensaty – pani Monika więc otrzymała pomoc i nie musiała z tego powodu ponosić dodatkowych kosztów.
Dodatkowo na wysokość końcowej rekompensaty wpłynął fakt, że poszkodowana musiała korzystać z pomocy osób trzecich przy codziennych czynnościach, ponieważ uraz pleców nie pozwalał jej na zupełną samodzielność w tej kwestii. Uznano więc, że należy się jej dodatek finansowy z tego tytułu.
Jak pani Monika ocenia pomoc Insito Odszkodowania?
Pani Monika była zaskoczona ostateczną sumą rekompensaty. Nie spodziewała się otrzymać niemal 4 tysięcy funtów za tak drobną kolizję. Nie tylko nie musiała martwić się rachunkami związanymi ze zdrowiem, ale także wykonała niewielkie naprawy swojego auta.
Cały proces o odszkodowanie trwał zaledwie kilka miesięcy, a większość obowiązków wykonała za panią Monikę wybrana przez nią firma odszkodowawcza. Po pomyślnie zakończonej sprawie pieniądze wpłynęły na konto pani Moniki w przeciągu zaledwie paru tygodni.
Głównie jednak pani Monika ocenia pozytywnie Insito Odszkodowania za możliwość porozumiewania się w języku polskim oraz bardzo dobrą komunikatywność pracowników firmy – wyjaśniono jej wszelkie niuanse związane ze sprawą, na bieżąco informowano o postępach, a także odpowiadano wyczerpująco na każde zadane pytanie w bardzo jasny i przejrzysty sposób.
Dowiedz się więcej lub porozmawiaj z prawnikami z Insito na czacie na: Insito-odszkodowania.uk