Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl oraz Telewizja Internetowa PowiatSuski24 po więcej informacji z regionu. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 09.11.2017, 09:58
Jak manekiny wpływają na sprzedaż?
Gdy aranżujemy wnętrze w sklepie odzieżowym, to bardzo ważną rolę dla ilości sprzedanych produktów ma wystawa, przymierzalnia oraz manekin. W sklepach odzieżowych starannie wykonana aranżacja wnętrza ma na celu zachęcenie klienta do wejścia, a następnie do zakupu. Ważne jest też, aby wnętrze lokalu było spójne z profilem sklepu oraz ofertą. W końcu można na przykład sprzedawać odzież: sportową, elegancką , codzienną typu life-style albo młodzieżową w stylu old-school lub w stylu hip-hop. W związku z tym, jak najlepiej jest urządzić wnętrze sklepu?

Młodzież lubi nowoczesność

Sklepy, które mają w swojej ofercie przede wszystkim ubrania dla młodzieży, powinny postawić na nowoczesność. Ważną funkcję odgrywa kolor, gra świateł i materiały. Najmodniejsze są obecnie szkło i stal. Właściwe grafiki również są w stanie przyciągnąć nastolatki. Trzeba odpowiednio zgrać kolory i czcionki, aby klient chciał wejść do naszego sklepu.

Na co powinien zwracać uwagę projektant?

Sklepy z odzieżą muszą odpowiadać wymaganiom klientom. Projektant powinien doskonale znać zainteresowania młodzieży, wiedzieć, jakie kolory, światło i muzyka, sprawiają, że będą się dobrze czuć w danym miejscu. Trzeba również przykładać dużą wagę do grafiki. Ma ona działanie zachęcające lub zniechęcające w zależności od tego, czy będziemy dostatecznie ostrożni i zachowamy właściwe proporcje.



Sklepowe wystawy-kluczowy element

Uznaje się, że 70 procent decyzji o zakupie, klient podejmuje w miejscu sprzedaży. Właśnie dlatego bardzo dużą wagę przykłada się do wystaw sklepowych. Ich celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta i skłonienie go do wejścia do sklepu. Właściciele sklepów powinni zrezygnować z niewielkich wystaw. Dobrze sprawdzi się duża ilość szkła i halogenowe światło. Zarówno wystawa, którą klient widzi na pierwszym planie, jak i wnętrze, które może zobaczyć na drugim planie są niezwykle istotne. Wnętrze stanowi tło dla wystawy.

Przyciągnij klientów manekinami

Skutecznym sposobem na skierowanie uwagi potencjalnych klientów na właściwe tory i stosowanym już teraz w zdecydowanej większości sklepów odzieżowych są manekiny wystawowe. Dzięki nim przechodnie mogą od razu określić w przybliżeniu styl sklepu, który właśnie mijają. W dodatku na manekinach wystawowych powinien być pokazany cały komplet asortymentu. Dobrym pomysłem jest umieszczenie na wystawie oryginalnych manekinów. Jednym z takich manekinów są w typie Bulb. Co to znaczy? To podświetlane manekiny. Zrobione są z półprzezroczystego i przepuszczającego światło włókna szklanego. Można łączyć wiele kolorów w macie i w połysku. Z pewnością zwiększą Twoją sprzedaż.

Artykuł Partnera