Kto może pracować w call center?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie jaki powinien być pracownik call center. Jednak na pewno niektóre cechy mogą pomóc Ci w tym, by z sukcesami wypełniać swoje obowiązki i czuć się w tej pracy spełniony. Dobrze, byś był otwarty na dialog, czyli nie tylko odważny w wyrażaniu swoich myśli, ale też uważnie słuchał rozmówcy.
Ważny jest też entuzjazm i otwartość na zmiany - poszukiwanie nowych możliwości i rozwiązań zdecydowanie ułatwia komunikację z klientami. Nieoceniona będzie też umiejętność pracy w grupie. Sukces pojedynczych pracowników wynika w końcu z sukcesu całego zespołu. Co ciekawe, nawet nieśmiałe osoby mogą być świetnymi pracownikami. Praktyka zawodowa i liczne szkolenia pomogą Ci w stawaniu się ekspertem w tym, co robisz.
Pracownik call center – jak nim zostać?
Praca w call center nie wymaga wcześniejszego doświadczenia zawodowego, ale zaangażowania i zapału do pracy. Dlatego też jest to ścieżka kariery często wybierana przez młode osoby, w tym studentów. Największe call center w Europie Środkowo Wschodniej, CCIG, przyciąga kreatywną, partnerską atmosferą i atrakcyjnymi wynagrodzeniami – za godziny i premię.
Proces rekrutacji jest prosty. Na stronie https://ccig.pl/ znajdziesz odpowiednią aplikację online gotową do wypełnienia. Następnie przeprowadzana jest z Tobą krótka rozmowa telefoniczna. Kolejnym etapem jest spotkanie z przedstawicielem z lokalnego HR, które kończy się decyzją o współpracy i podpisaniem umowy.
Call center – zarobki i obowiązki
Pracownik call center na co dzień zajmuje się informowaniem klientów o bieżących usługach, ofertach i promocjach. Doradca kontaktuje się, w zależności od projektu, zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. Bardzo ważne jest dbanie o pozytywne relacje i komunikację z rozmówcami.
Telefoniczny Doradca Klienta otrzymuje w firmie CCIG wypłatę dwa razy w miesiącu. Stawka za godzinę pracy jest stała i wynosi 13 zł brutto w każdym call center. Zarobki są więc proporcjonalnie wyższe w zależności od tego, ile godzin w miesiącu przepracujesz. Drugą wypłatą jest premia za sukcesy indywidualne i grupowe, wypłacana do 21. dnia każdego miesiąca. Premia związana jest z zadaniami na danym projekcie.
Korzyści pracy w call center
Oprócz tego możesz korzystać z ciekawych benefitów. Jako pracownik call center masz dostęp do karty z rabatami do sklepów i na popularne usługi. W każdym oddziale znajduje się też strefa, w której pracownicy mogą odpoczywać przy piłkarzykach lub grach na PS3. Co ważne, firma zapewnia ciekawe możliwości rozwoju i awansu, a jasno określone ścieżki karier motywują do pracy. Z każdym dniem będziesz zdobywać wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju, a z każdą kolejną rozmową będziesz uczyć się pewności siebie i efektywnej komunikacji.
Praca jako Telefoniczny Doradca Klienta otwiera przed Tobą ciekawe ścieżki kariery. Jest świetnym miejscem na start swojej zawodowej drogi dla osób zmotywowanych, które jednocześnie chcą pracować w środowisku młodych, kreatywnych ludzi.
Artykuł Partnera