Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl oraz Telewizja Internetowa PowiatSuski24 po więcej informacji z regionu. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 03.01.2018, 10:51
Ile zarabia pracownik call center?
Praca telefonicznego doradcy klienta często jest pierwszym doświadczeniem zawodowym zdobywanym przez młodych ludzi. Jeśli jesteś osobą ambitną i chętnie realizującą swoje pomysły, świetnym miejscem na start kariery jest właśnie call center. Zarobki zależą w dużej mierze od zaangażowania i efektów pracownika.

Kto może pracować w call center?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie jaki powinien być pracownik call center. Jednak na pewno niektóre cechy mogą pomóc Ci w tym, by z sukcesami wypełniać swoje obowiązki i czuć się w tej pracy spełniony. Dobrze, byś był otwarty na dialog, czyli nie tylko odważny w wyrażaniu swoich myśli, ale też uważnie słuchał rozmówcy.

Ważny jest też entuzjazm i otwartość na zmiany - poszukiwanie nowych możliwości i rozwiązań zdecydowanie ułatwia komunikację z klientami. Nieoceniona będzie też umiejętność pracy w grupie. Sukces pojedynczych pracowników wynika w końcu z sukcesu całego zespołu. Co ciekawe, nawet nieśmiałe osoby mogą być świetnymi pracownikami. Praktyka zawodowa i liczne szkolenia pomogą Ci w stawaniu się ekspertem w tym, co robisz.

Pracownik call center – jak nim zostać?

Praca w call center nie wymaga wcześniejszego doświadczenia zawodowego, ale zaangażowania i zapału do pracy. Dlatego też jest to ścieżka kariery często wybierana przez młode osoby, w tym studentów. Największe call center w Europie Środkowo Wschodniej, CCIG, przyciąga kreatywną, partnerską atmosferą i atrakcyjnymi wynagrodzeniami – za godziny i premię.

Proces rekrutacji jest prosty. Na stronie https://ccig.pl/ znajdziesz odpowiednią aplikację online gotową do wypełnienia. Następnie przeprowadzana jest z Tobą krótka rozmowa telefoniczna. Kolejnym etapem jest spotkanie z przedstawicielem z lokalnego HR, które kończy się decyzją o współpracy i podpisaniem umowy.

Call center – zarobki i obowiązki

Pracownik call center na co dzień zajmuje się informowaniem klientów o bieżących usługach, ofertach i promocjach. Doradca kontaktuje się, w zależności od projektu, zarówno z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. Bardzo ważne jest dbanie o pozytywne relacje i komunikację z rozmówcami.

Telefoniczny Doradca Klienta otrzymuje w firmie CCIG wypłatę dwa razy w miesiącu. Stawka za godzinę pracy jest stała i wynosi 13 zł brutto w każdym call center. Zarobki są więc proporcjonalnie wyższe w zależności od tego, ile godzin w miesiącu przepracujesz. Drugą wypłatą jest premia za sukcesy indywidualne i grupowe, wypłacana do 21. dnia każdego miesiąca. Premia związana jest z zadaniami na danym projekcie.

Korzyści pracy w call center

Oprócz tego możesz korzystać z ciekawych benefitów. Jako pracownik call center masz dostęp do karty z rabatami do sklepów i na popularne usługi. W każdym oddziale znajduje się też strefa, w której pracownicy mogą odpoczywać przy piłkarzykach lub grach na PS3. Co ważne, firma zapewnia ciekawe możliwości rozwoju i awansu, a jasno określone ścieżki karier motywują do pracy. Z każdym dniem będziesz zdobywać wiedzę niezbędną do dalszego rozwoju, a z każdą kolejną rozmową będziesz uczyć się pewności siebie i efektywnej komunikacji.

Praca jako Telefoniczny Doradca Klienta otwiera przed Tobą ciekawe ścieżki kariery. Jest świetnym miejscem na start swojej zawodowej drogi dla osób zmotywowanych, które jednocześnie chcą pracować w środowisku młodych, kreatywnych ludzi.

Artykuł Partnera

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image