Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl oraz Telewizja Internetowa PowiatSuski24 po więcej informacji z regionu. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 30.07.2018, 07:57
Ekspozytory reklamowe na targach
Targi branżowe to doskonała okazja do zaprezentowania swojej marki i zainteresowania nią potencjalnych klientów. Stanowisko na hali, jakie przedstawiciele firmy otrzymują do dyspozycji na czas targów, będzie szczególną wizytówką - warto zatem zatroszczyć się o odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni tak, by stoisko przykuwało uwagę. Konkurencji nie będzie brakować, dlatego podpowiadamy, co zrobić, by wyróżniać się w gąszczu innych marek.

Targi branżowe - dlaczego warto się na nich pojawić?

Przedstawienie swojej marki od najlepszej strony, wzbudzenie zainteresowania oferowanymi produktami, możliwość nawiązania współpracy z innymi firmami - to tylko część korzyści płynących z obecności na targach. Takie eventy są pełne inspiracji, pozwalają też być na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku w danej branży. Na targach branżowych nie tylko wypromujesz swoją ideę, ale też poznasz nowe rozwiązania i planowane kierunki rozwoju znanych firm.

Jak się zaprezentować?

Regularne pojawianie się na targach branżowych to dobra inwestycja w kreowanie wizerunku firmy. Dokonanie tego na niewielkiej przestrzeni może stanowić duże wyzwanie, ale już na początku warto zdecydować się na sprzęt, który posłuży w czasie wielu wyjazdów. Doskonale sprawdzi się sprzęt kompaktowy - dzięki niemu budowa stanowiska przyjdzie z łatwością, a po zakończonym evencie rzeczy będzie można bez trudu spakować i przewieźć na kolejne targi. Wygodnym i funkcjonalnym rozwiązaniem są materiały POS, a zwłaszcza należące do nich ekspozytory reklamowe, które umożliwiają uporządkowanie prezentowanych produktów w estetyczny sposób. Mogą one przyjmować formę zwyczajnych półek czy stojaków, ale na rynku znajdziemy także ciekawe propozycje, których atrakcyjny design wzbudzi zainteresowanie i pozwoli na kreatywne zaprezentowanie charakterystycznych dla marki produktów.

Czym przykuć uwagę?

Inwestycja w ekspozytory reklamowe dobrej jakości korzystnie wpływa na wizerunek firmy przede wszystkim dlatego, że marka przedstawia się jako dbająca o detale i nie oszczędzająca na budowaniu dobrych relacji z klientem. Niezwykle ważne jest to, by z czasem ekspozytory nie nosiły na sobie widocznych śladów użytkowania - ich nienaganny stan ma zachęcać klienta do zapoznania się z ofertą marki.

Decyzja o wykorzystaniu konkretnych wzorów ekspozytorów reklamowych powinna być dopasowana do charakteru eventu i miejsca, w jakim będzie się on odbywał. Na jednej imprezie doskonałym pomysłem będą gry słowne, krzykliwy font i żartobliwy ton, na innej zdecydowanie lepiej postawić na minimalizm i elegancję. Ważne jest jednak to, by produkty, jakie na targi przywieziemy, wyrażały to, czym zajmuje się marka i ukazywały jej mocne strony.

W zależności od tego, jakie produkty mają być zaprezentowane, eksponowanie mniejszych przedmiotów w gablotach jest bardzo efektywne, a przy tym nietrudne logistycznie. W przypadku większej ilości towaru sprawdzi się postawienie na ciekawą kompozycję, odpowiednie ułożenie kolorów, czy nawet sam kształt ekspozytora. Korzystanie z materiałów POS umożliwia dopasowanie stoiska do indywidualnych potrzeb i stworzenie wyjątkowej przestrzeni reklamowej.

Artykuł Partnera

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image