Dzisiaj posiadanie strony internetowej nie jest już związane z wysokimi kosztami. Tworzenie stron WWW to powszechnie dostępna, przystępnie cenowo usługa, na którą decyduje się coraz więcej przedsiębiorców, ab skutecznie zaprezentować swoją ofertę on-line.
Dobra strona internetowa może nie tylko posiadać cele informacyjne, ale również może być podstawą do prowadzenia działalności e-marketingowej, czyli reklamy w internecie. Czym powinna charakteryzować się taka strona internetowa?
Dobra strona internetowa – czyli jaka?
Wiele osób zadaje sobie pytanie – jaka powinna być dobra strona internetowa? Często odpowiedzi poszukują firmy, którym zależy na założeniu własnej strony WWW będące wizytówką biznesu w sieci.
Przede wszystkim warto pamiętać o tym, że tworzenie stron WWW nie jest działaniem odbywającym się zawsze tak samo. Strony są indywidualnie dopasowywane do potrzeb zamawiających, dlatego też mamy do czynienia z rożnymi ich typami, zawartością, wyglądem, zastosowanymi technologiami.
Cechy dobrej strony internetowej:
- - atrakcyjna wizualnie – od razu po wejściu na stronę powinna wzbudzać ona pozytywne skojarzenia i być przyjemna dla oka
- - czytelna i przejrzysta – wszystkie zawarte na niej informacje powinny być łatwe w odnalezieniu i odczytaniu
- - łatwa w nawigacji – przejrzyste menu i przejrzysta konstrukcja strony ułatwiają poruszanie się po niej
- - responsywna – strona w technologii responsywnej (RWD) jest łatwa w obsłudze zarówno na komputerach z dużymi ekranami, jak również na urządzeniach mobilnych, ponieważ dopasowuje się do wielkości ekranu
- - zoptymalizowana – przygotowana pod SEO, czyli o przyjazna dla robotów wyszukiwarek internetowych
- - dopracowana pod kątem technicznym – bazująca na najnowszych technologiach, umieszczona na szybkim serwerze, prawidłowo wyświetlająca się na wszystkich urządzeniach
Najlepiej, aby tworzenie stron WWW zostało powierzone specjalistom w tej właśnie dziedzinie – dzięki temu będzie ona mogła spełnić wszystkie z powyższych wymagań.
Jaką reklamę on-line warto wybrać?
Aktualnie do wyboru mamy szeroką gamę różnych metod reklamy w sieci – nie musimy przy tym wydawać na ten cel sporych sum, aby przyciągnąć wielu nowych klientów.
Na bazie dobrej strony internetowej możemy prowadzić działania reklamowe takie, jak:
- - pozycjonowanie (SEO) – pozwala na wejście adresu strony na wyższą pozycję na liście wyszukiwania w wyszukiwarce
- - kampanie linków sponsorowanych (SEM) – najczęściej AdWords od Google – reklama wyświetla się w formie oznaczonych boksów z treścią i grafiką, które wiodą na stronę reklamodawcy
- - mailing – e-mail marketing pozwala na dotarcie do wielu potencjalnych klientów i zaprezentowanie im dopasowanych do ich preferencji informacji marketingowych
- - social media marketing – marketing w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku
- - marketing szeptany – publikowanie pozytywnych opinii, rekomendacji, komentarzy na forach oraz na innych stronach internetowych
- - content marketing – marketing treści umożliwia przyciągniecie klientów wartościowymi publikacjami, na przykład na blogu firmowym
Powyższe metody e-marketingowe doskonale łączą w sobie wysoką skuteczność, a także przystępne ceny. Część z nich można również prowadzić samodzielnie – bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.
Warto skorzystać z usług agencji reklamowych
Aby uzyskać jak najlepsze efekty, warto skorzystać z profesjonalnych usług agencji reklamowych – zarówno w zakresie takim jak tworzenie stron WWW, jak również ich promocja.
Kompleksowe usługi takie jak tworzenie stron WWW oraz ich reklama on-line z wykorzystaniem skutecznych metod e-marketingowych oferuje Agencja Reklamowa Online Group z Krakowa.
Zatem firma planuje założenie własnej strony internetowej, warto pamiętać o tym, że powinna być ona stworzona z myślą nie tylko o pełnieniu celów informacyjnych, ale również powinna być dobrą podstawą do prowadzenia efektywnych działań reklamowych. To przyszłościowa inwestycja!
Artykuł Partnera