Co zrobić, aby konsumenci dostrzegli reklamę? Każdy ciekawy projekt potrzebuje równie dobrego nośnika
Pogłębione badania z dziedziny marketingu pokazują, że wysoka świadomość marki należy do najważniejszych czynników, jakie wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych. Odbiorca staje się potencjalnym klientem dopiero wtedy, kiedy pojawi się u niego realna potrzeba, którą zaspokoi określony produkt albo usługa. I jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że zdecyduje się skorzystać z oferty tej firmy, którą zna. Choćby i z reklam, niekoniecznie wcześniejszych doświadczeń. Do systematycznego zwiększania rozpoznawalności brandu stosuje się najróżniejsze środki i materiały promocyjne. Również neon reklamowy może posłużyć do budowania świadomości marki. Świecący, emanujący żywymi kolorami nośnik w naturalny sposób przyciąga wzrok przechodniów. Pomysłowa reklama z pewnością zostanie dobrze zapamiętana na przyszłość. A jak zwracają uwagę przedstawiciele firmy WarMAX, wypełniane gazem rurki ze szkła można formować w dowolne kształty.
Efektowny neon reklamowy zwraca uwagę już z daleka. Pod warunkiem, że został wykonany we właściwy sposób
O użyteczności tego rodzaju reklamy w porze nocnej, nikogo nie trzeba przekonywać. Barwne, świetlne napisy oraz obrazy stały się stałym elementem wielkomiejskiego krajobrazu. Co jednak zrobić z takimi materiałami w ciągu dnia, kiedy neonowe rozbłyski nijak nie będą równie efektowne? Tutaj wiele zależy od jakości wykonania reklamy. Jeżeli zastosowano odpowiednie materiały, np. szkło proszkowe lub barwione oraz oświetlenie LED-owe bądź jarzeniowe, to nośnik będzie doskonale widoczny również w pełnym słońcu. W efekcie reklamy zewnętrzne będą w pełni funkcjonalne na okrągło, przez 24 godziny na dobę w ciągu wszystkich 7 dni tygodnia. Dodając do tego wysoką odporność na wpływ czynników pogodowych, dostaje się niezawodne nośniki treści marketingowych. Każdy, kto zetknie się z taką reklamą, z pewnością będzie miał pozytywne skojarzenia z promowaną w ten sposób marką.