Z OSTATNIEJ CHWILI
Powiatsuski24.pl zaprasza na naszą partnerską stronę - MalopolskaInfo24.pl oraz Telewizja Internetowa PowiatSuski24 po więcej informacji z regionu. Znajdziesz nas na Facebooku!
Dodano dnia 22.06.2021, 20:46
Budka telefoniczna do biura — jakie są jej zalety
Większość z nas kojarzy budki telefoniczne z tymi, które jeszcze na początku obecnego stulecia stały na ulicach. Dziś pełnią one jedynie rolę ozdobną bądź sentymentalną, jednak prawdziwe, funkcjonalne budki telefoniczne przeniosły się...do biur! Dlaczego warto się na nie zdecydować, projektując przestrzeń biurową?

Możliwość wyciszenia

Budka telefoniczna, jak sama nazwa wskazuje, służy do wykonywania połączeń telefonicznych. Nie oznacza to jednak, że sama w sobie jest ona wyposażona w aparat telefoniczny — wręcz przeciwnie, gdyż w dobie telefonów komórkowych zwyczajnie nie miałoby to sensu. Niemniej jednak budka telefoniczna w dalszym ciągu służy do tego, aby móc w ciszy i spokoju zadzwonić do kogoś.

Najważniejszymi aspektami są właśnie cisza i spokój — nie słyszymy, co dzieje się na zewnątrz, nie przeszkadzają nam rozmowy innych osób czy nawet dźwięk pracującej drukarki. Dla wielu osób jest to bardzo istotne, bowiem nie potrafią się one skupić na pracy, gdy słyszą różnego rodzaju dźwięki dochodzące do nich z otoczenia. Budka telefoniczna doskonale sprawdzi się w biurach typu open space, gdzie prywatności zwyczajnie pracownikom brakuje.

Rozmowa tajna

Niektóre rozmowy przeprowadzane z klientami czy kontrahentami mają charakter tajny. Oznacza to, że nie możemy wykonywać telefonów w towarzystwie innych osób, nawet pracowników. Często w takiej sytuacji musimy udać się do osobnego pokoju, który nierzadko jest położony w zupełnie innej części budynku.

Co gorsza, niektórzy rozmawiają na korytarzu bądź nawet na balkonie pilnując przy tym, czy akurat nikt się do nich nie zbliża. Takie sytuacje wcale nie muszą mieć miejsca — wystarczy tylko zainwestować w dobrą budkę telefoniczną do biura.

Co więcej, pracownicy mają również możliwość przeprowadzenia w niej prywatnej rozmowy, jeśli tylko zajdzie taka konieczność. Nie muszą już opuszczać biura, aby wykonać ważny telefon — umówić się do lekarza czy załatwić sprawę w urzędzie. Każdy pracownik z pewnością doceni możliwość wykonania prywatnego, poufnego telefonu w ciszy.

Nie tylko rozmowa telefoniczna

Obecnie coraz więcej biurowych budek telefonicznych wyposażonych jest w mały stolik oraz dwa fotele czy krzesła. Dzięki temu pracownicy podczas rozmowy mogą usiąść, mają również możliwość zabrania ze sobą niezbędnej dokumentacji.

Niemniej jednak bardzo często pracownicy wykorzystują również budki telefoniczne do wykonywania bardziej skomplikowanych, wymagających maksimum skupienia czynności. Budka telefoniczna do biura pozwala im bowiem wygłuszyć dźwięki z otoczenia, które w przypadku wykonywania trudniejszych prac, mogą bardzo przeszkadzać. W budce można również przeprowadzić rozmowę z klientem bądź kontrahentem.

Oczywiście dłuższe i ważniejsze rozmowy przeprowadzane są w osobnych gabinetach, jednak często zdarza się, że klient chciałby wyjaśnić tylko jedną kwestię, na szybko. Budka telefoniczna niemal zawsze jest wentylowana, dzięki czemu nie musimy martwić o wymianę powietrza czy wysoką temperaturę panującą wewnątrz niej.


Artykuł Partnera

Dodaj komentarz
Redakcja Portalu PowiatSuski24.pl informuje, że nie odpowiada za treść komentarzy użytkowników.
Portal zaznacza sobie prawo do usuwania komentarzy, bez uprzedzenia osoby komentującej. Pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy.
Captcha image