Głównym atutem firmy jest własne, niepowtarzalne wzornictwo i oryginalne materiały używane do produkcji odzieży wysokiej klasy. Produkty marki Bonanza wspierają lokalny rynek, są opatrzone polską metką, co jest obecnie bardzo cenione w Europie. Bo polska metka oznacza wysoką jakość.
„Od samego początku istnienia firmy cieszę się zainteresowaniem ze strony klientów, co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Byłam przygotowana na dłuższy rozruch, bo nie łatwo wprowadzić nową markę na przepełniony rynek. Cieszy mnie fakt, że moja praca znajduje odbiorców, co wiąże się też z ogromną odpowiedzialnością i stałym udoskonalaniem wizerunku firmy, aby nie zawieźć klientów” – mówi Monika Sałapat, właścicielka firmy Bonanza Style.
Na www.bonanza-style.pl jest dostępna kolekcja jesienna. Działalność firmy można też śledzić na bieżąco na facebooku www.facebook.com/BonanzaStyle